Usługi dodatkowe, a właściwie ich rozliczanie, w wykonaniu przez biura rachunkowe bywa problematyczne. Część biur rezygnuje z takich naliczeń świadomie, obawiając się oburzenia, a co gorsza utraty klientów – bo przecież w innych biurach jest „taniej”. Natomiast druga część nie zdaje sobie sprawy, ile czasu oraz pieniędzy ucieka im przez przysłowiowe palce. W dzisiejszym artykule […]
Czytaj dalejKorzystanie z programu Umowy365 ma za zadanie przede wszystkim ułatwić pracę. Jego głównym zadaniem jest zautomatyzowanie rozliczeń z klientami. Niezależnie od tego z jakiego rodzaju cennika korzystasz – program jest przygotowany na wszystkie możliwości. Doświadczenie jakie zdobyliśmy podczas rozmów z naszymi klientami pozwoliło nam przygotować program tak, aby KAŻDE biuro rachunkowe dostrzegło korzyści z pracy […]
Czytaj dalejModuł Umowy365 ma za zadanie przede wszystkim ułatwić i przyspieszyć prace firmom, które rozliczają się comiesięcznie ze swoimi kontrahentami. Dobrym przykładem jest obsługa księgowa. Pracownicy biur rachunkowych często przechowują mnóstwo dokumentów, umów, upoważnień itd. Korzystanie z programu Umowy365 pomoże im się odnaleźć w natłoku papierologii. Umowy na podstawie szablonu W przypadku gdy umowy z kontrahentami […]
Czytaj dalejZastanów się na spokojnie, ile razy zdarzyło Ci się zapomnieć o wykonaniu telefonu do kontrahenta? Ile razy zapomniałeś przekazać ważne informacji swojemu współpracownikowi? Ile kosztowało Cię przeoczenie terminu spotkania z kontrahentem? Na te i wiele innych pytań szukają odpowiedzi osoby decydujące się na wdrożenie systemu informatycznego w firmie. Planowanie pracy ułatwi Ci wdrożenie systemu CRM. […]
Czytaj dalejProszę o terminowe dostarczenie faktur… Każdego miesiąca prosimy kontrahentów o to, aby do 10go dokumenty trafiły do naszego biura. To właśnie wtedy zaczyna się najbardziej gorący okres w księgowości. Niestety niejednokrotnie klientom zdarzają się opóźnienia przez co Twoi pracownicy mają mniej czasu na księgowanie. Dlatego też coraz więcej biur rachunkowych decyduje się na wdrożenie technologii […]
Czytaj dalejPrzy wyborze odpowiedniego systemu CRM należy kierować się przede wszystkim jego funkcjonalnościami. Program powinien być intuicyjny, a co za tym idzie – prosty w obsłudze aby każdy pracownik bez problemu mógł się w nim odnaleźć. Na rynku dostępna jest niezliczona ilość tego typu rozwiązań, ale czy na pewno każdy z nich spełniłby nasze oczekiwania? Podejmując […]
Czytaj dalej